1st Distance Selling & e-commerce Conference

Presentations

2009


“Αλλαγές, Τάσεις & Προοπτικές του Distance Selling στην Ε.Ε.
Διασφαλίζοντας ένα υγιές ανταγωνιστικό πλαίσιο ανάπτυξης των πωλήσεων από απόσταση στην Ευρώπη”

Susanne Czech, Secretary General, EMOTA

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 6481 KB)

“Πόσο κέρδος φέρνει η πώληση από απόσταση;”

Ξένια Κούρτογλου, Διευθύνουσα Σύμβουλος, Focus Bari

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 37888 KB)

“Αξιολόγηση της λειτουργίας των Ελληνικών Ηλεκτρονικών Καταστημάτων”

Κατερίνα Πραματάρη, Επικ. Καθ., Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 533 KB)

“Το Case Study της Pixmania.com
Από το γαλλικό e-shop, στον κολοσσό των 700 εκατ. ευρώ, τα 6 εκατ. πελάτες και την παρουσία σε 26 χώρες μέσα σε μια δεκαετία”

Ulric Jerome, Executive Director, PIXmania Group

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 1648 KB)

“7 ways to excel in E-Commerce Marketing”

Άλεξ Καραγεώργης, Εμπορικός Διευθυντής, Thinkdigital

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 1901 KB)

“Το Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα στο Distance Selling”

Νίκος Σαχίνης, Εμπορικός Διευθυντής, Enterprise & Partners Division Entersoft

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 43498 KB)

“Κατά πόσο συμβάλουν τα έξυπνα και διαφοροποιημένα έντυπα στην αποτελεσματικότητα μίας DM ενέργειας”

Κώστας Γκρέκης, Εμπορικός Δ/ντής, GREKIS FORM SERVICES S.A

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 50 KB)

“The Direct Effect: the difference between primitive ‘Hunting’ and customer-centric ‘Farming”

Arthur M. Hughes, Author & VP Database Marketing Institute

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 10111 KB)

“Folli Follie.com- ‘Global is local”

Δήμος Βατικιώτης, Γενικός Διευθυντής, Atcom Internet & Multimedia S.A.

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 9274 KB)