2nd Distance Selling & e-commerce Conference

Presentations

2010


“Επισκόπηση του B-C ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα και ο on-line καταναλωτής”

Γεώργιος Δουκίδης, Καθηγητής, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Διευθυντής Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου – ELTRUN

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 3214 KB)

“Η ελληνική ταχυδρομική αγορά, η επερχόμενη απελευθέρωσή της και η ACS”

Απόστολος Γεωργαντζής, Διευθύνων Σύμβουλος, ACS

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 1228 KB)

“Affiliate Marketing, User Experience και Αύξηση Πωλήσεων”

Γιώργος Συμεωνίδης, Managing Director, Linkwise

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 5489 KB)

“Digital Life”

Helena Chari, Managing Director, TNS Icap

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 849 KB)

“Display Advertising is Dead. Long live Display Advertising!”

Οδυσσέας Ντότσικας, Managing Director, ForestView & Thinkdigital Group

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 9313 KB)

“Η ηλεκτρονική τιμολόγηση ως γέφυρα στις επιχειρηματικές σχέσεις”

Κωνσταντίνος Φούσκας, Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 864 KB)

“Η προστασία των προσωπικών δεδομένων – ένα πολύτιμο εργαλείο για την προώθηση-marketing της ηλεκτρονικής επιχείρησης”

Μίνα Ζούλοβιτς, Δικηγόρος

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 126 KB)

“Ηλεκτρονικός προσανατολισμός”

Παναγιώτης Κ. Δρόσος, Διευθυντής, Διεύθυνση Προϊόντων Wholesale Banking, ALPHA BANK

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 743 KB)

“A Journey from web 1.0 to 3.0”

Martin Newman, e-Commerce Leader

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 42361 KB)

“Case Study: @nytime”

Αναστάσιος Ηλιακόπουλος, Διευθυντής Direct Business, INTERAMERICAN

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 1443 KB)